vrijdag 12 februari 2016

Picture perfect ♥♥♥

 
Valentijnsdag.
Heb ik niet zoveel mee, maar is natuurlijk eigenlijk een bloggers-must.
Afgelopen week speurde ik dan ook het net af naar kopieerbare ideetjes.
Opeens word je dan super enthousiast, ideeën te over, kreeg echt knutseldrang.
Toch heb ik mijzelf teruggefloten, hoop opgeklopte lucht dat hele Valentijns-gebeuren.
Simpel is ook mooi.

Zoals deze tomatenhartjes.
2 langwerpige cherrytomaatjes afgesneden, tegen elkaar geduwd met een versierde prikker. Easy does it.
Nou ja, eerst een speurtocht naar de juiste tomaatjes (allemaal rond of paprikavorm), juiste hoek snijden is ook best even wennen en dan nog een leuke foto....
Meerdere ideeën geprobeerd, op een zielige salade, in close up, 't werd allemaal niets.
Opeens eureka, op eerlijk hout, met een leuk touwtje in hartvorm, afgemaakt met een romantische waas... Best aardig toch?


Soms valt alles zomaar op z'n plek.
Ik zat ook al een paar dagen tegen een noten/zuidvruchtenprutje aan te hikken.
Bedoeld als vulling voor een gezond notenballetje.
Dom genoeg had ik ook een paar abrikozen meegepureerd en dat viel hier niet in de smaak (beetje sinaasappel-chocosmaak)
Wat er mee te doen? Weggooien was zonde.
Nadat ik de smaak 'verdund' had met meer noten kreeg ik gisteravond, aangestoken door het Valentijnsvirus, een lumineus idee: hartjes-bonbons!
Zo gezegd, zo gedaan.
Net op tijd voor de kids om mee naar school te nemen en als aardigheidje aan vriend(inne)tjes uit te delen, natuurlijk met de vraag:



   ♥♥♥ Will you be my Valentine?????? ♥♥♥

 


 






       

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten