donderdag 2 april 2015

Tijd voor Max!!!!!!!!


Even snel een berichtje: uw blogster komt op TV, in levende lijve en ook nog eens live!!!!
Dinsdagochtend kreeg ik opeens een mailtje van Omroep Max, ze hadden op mijn blog een item over eieren verven met natuurlijke kleurstoffen.
Of ik dat in de studio wilde komen laten zien??
????????
Hm, even slikken, mijn moeder bellen, bij de buuf langs en toen maar een OK mailtje verstuurd.
Donderdagmiddag moet ik mij melden in Hilversum, 2,5 uur later begint het programmaonderdeel 'Hallo Nederland' (actualiteiten) en daarna komt 'Tijd voor Max' (mijn deel).
Waarschijnlijk word ik rond 18.30 geïntroduceerd en echt bij het afzwaaien en ondertiteling kom ik dan het eindresultaat presenteren.
Short moment of fame......
Ze plaatsen ook een link naar mijn blog, superspannend!!!!!!



Vanochtend nog gewerkt, vanmiddag psychische voorbereiding en social media- reclameoffensief begonnen, vanavond werkvoorbereiding en proefdraaisessies.
Mijn keuken lijkt wel een laboratorium met diverse pannetjes spannend gekleurde vage mengsels.
De eerste resultaten zijn veelbelovend en hoopgevend, ik kan met een gerust hart een hoognodige beautysleep gaan slapen. (wallen zijn erg tekenend op tv, heb ik mij laten vertellen).
Morgen kleding bepalen, laatste voorbereidingen en dan alles in de auto laden.
Helppp!!!! Waarom doe ik ook steeds dit soort dingen? (ijdelheid....)

Het door Max gevonden blogitem over paaseieren: HIER


Uitzending: http://tijdvoormax.omroepmax.nl/uitzending/tijd-voor-max-hallo-nederland-donderdag-2-april-2015/

later ook zichtbaar bij http://tvblik.nl/tijd-voor-max

4 opmerkingen:

  1. Heel veel succes! Ik kan helaas niet kijken, ben aan het werk. Misschien op "uitzending gemist".
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Caroline, 'k ben net terug. Ging volgens mij prima goed. Nu lekker uitpuffen en de uitzending kijken. Gr, Gerry

      Verwijderen
  2. Ik heb je gezien. Ik zag je en ik dacht "hé die komt me bekend voor" .
    Bij deze verklaard.
    Beter "jouw" eieren dan die rare gekleurde uit de winkel. Leuk item.
    Mary Janson

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mary, bedankt voor je reactie. Ik ben zwaar benieuwd wie je bent...
      Gr, Gerry

      Verwijderen