maandag 19 mei 2014

Inhaalmanoeuvre.


Wat een heerlijk weer zeg, zeker in tegenstelling tot vorig weekend!
We maken overuren in de zon en Antal is al met vrienden naar het strand geweest.
Ik ben een tough cookie, ik zit binnen. Alles wat ik afgelopen weekend wilde doen, moet ik nu inhalen. Zoals bloggen.
Er liggen namelijk nog wat blogjes op de to-do stapel.
Ik heb helemaal nog niet verteld over het geweldige bloggers Paaspakket (#Foodybox) dat ik gekregen heb. Tijdens de Bloggers meeting van 'Kroon op het Werk' was ons dit wel toegezegd, maar toen het kwam was het toch weer een plezante verrassing!
Onze facebook-groep zoemde 's ochtends al over een ijskoud pakket, ik wist nog van niks.
Tot de pakketpost idd. een mega grote doos kwam brengen, gevuld met grote zakken, licht gesmolten, ijs.
Hilariteit alom op facebook, sommige pakketten stonden al de hele dag bij de buurman in de gang of waren bij het postkantoor afgeleverd.
Niet zo handig, gezien de inhoud:


-gepelde en ongepelde Hollandse garnalen (Nederlands Visbureau)
-doe het zelf hamburgerpakket (THE BURGER, vleemsfood.com)
-gevacumeerde entrecote (Waterlands Weelde, natuurvlees.nl)
-TonS Mosterd
-kruidenmengsel Bob's Green Garden(simplespices.nl)
-pot olijven van Jonnie Boer (Kesbeke)

Direct aan de slag dus, het toeval wilde dat Antal en een vriendje thuis waren. Het was de middag voor de Paasvakantie.
Natuurlijk wilden zij wel de hamburger maken en proeven!


Zo stonden 2 kokkies in de keuken de iets verwaterde gebruiksaanwijzing te lezen. Een kind kon echt de was doen, de 100% Hollands rundvlees hamburger werd gebakken in de grillpan.
De gedroogde uitjes lieten ze links liggen, wel vonden ze gelukkig wel dat er verse tomaat en sla op moest.
Binnen 5 minuten hadden de heren een heerlijk broodje klaar, zéker binnen 5 minuten was het op. Samen eerlijk gedeeld.
Ik kreeg niet eens tijd voor een foto vh eindresultaat.

Oordeel vd vakjury: lekker broodje hamburger, over de saus waren ze minder te spreken (smaakte niet naar ketchup, was te zoet)
Conclusie, een snel klaar, best leuk broodje, maar we vielen niet van onze stoel.
Voor de heren was het in ieder geval wel een geweldige start vd paasvakantie!
(hoewel ze het waarschijnlijk elke dag wel lusten)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten