vrijdag 2 mei 2014

Bijna jarig!!!!


't Is weer de tijd van het jaar, alle vogels leggen een ei etc.etc.
Oftewel, ik ben alweer bijna jarig. Bijna weer een jaartje ouder/wijzer.
Behalve met familie vind ik het altijd leuk om iets te vieren met buurtjes/vriendinnen.
Soms met een hightea, een dinertje of een borrel en dit jaar met gewoon een koffievisite. (minder taart dan hightea...)
Op vrijdag zijn namelijk vooral de buurMANNEN vrij (papadag, je weet wel, lekker lang weekend etc.) en dat geeft toch een ander sfeertje, minder roze en zoet.
Omdat het op de basisschool nog meivakantie is, komen er waarschijnlijk ook nog wat kids mee. Ik hoop op lekker weer, buiten is meer ruimte voor ons allen.

Toen ik voor Koningsdag in de Xenos aan het browsen was voor tafelkleedjes etc had ik natuurlijk een nationalistische bril op.
De tafelkleedjes werden rood-met-witte stippen en blauw-met-witte stippen en ik kreeg daardoor inspiratie voor mijn verjaardagsuitnodiging.
Ik was helemaal in luv met de kleine houten knoopjes, zó schattig!
De ministrikjes en het zelfklevende textieltape pasten er perfect bij.
Helemaal de 'Holland'-look.
Ik was zelf ook erg in mijn nopjes met mijn woordgrap, maar ik werd door mijn kids (1 in het bijzonder) keihard uitgelachen! Dat was echt wel de slechtste humor ooit! "Ga weg Mam".
Gelukkig trek ik mij daar niet heel veel van aan, generatiekloof etc.

 

 

2 opmerkingen:

  1. Generatiekloof of niet, ik vind het een leuke grap en super leuke uitnodiging!

    Groet Manja

    BeantwoordenVerwijderen