woensdag 1 januari 2014

En natuurlijk een gelukkig Nieuwjaar!!!!!


Na een best korte nacht (ruimschoots gecompenseerd met uitslapen) is het tijd voor mijn 1e blog van 2014!
We zijn de kerstdagen relaxed doorgekomen, gezellig snackend bij familie en schoonfamilie.
Daarna moest ik nog wel even werken voor Oud/Nieuw, maar dat vond ik eigenlijk wel gezellig en we moeten elkaar thuis ook niet teveel op de lip zitten.
't Was best druk met klanten en ik kon ook lekker veel culinaire adviezen kwijt.
Het leukst was eigenlijk het feit dat ik "tot volgend jaar" kon zeggen! (simpele ziel)
Bij deze tijd hoort voor mij ook de 'traditionele' Nieuwjaarsfoto, ik had 'm al een tijdje helemaal uitgedacht.
Maaarrr, 1 vd kids had als goed voornemen bedacht niet meer mee te werken, bummer.
Ik ben echter natuurlijk niet voor 1 gat te vangen, 15 jaar traditie gooi ik niet zomaar uit het raam voor een puberende puber!
Met enig creatief knip/plakwerk rolde er dus toch weer een kaartje uit.
Aan allen dus:

een gezond en voorspoedig 2014 !!!!!!!!

Wat zal het jaar ons/mij brengen?

- een verbouwing met grotere keuken?
- een kleine verbouwing vh tuinschuurtje tot keukenwerkplaats?
- toch een begin van een taartenimperium?
- meer activiteiten op het bloggersfront?
- eindelijk een fotoworkshop?
- High tea aan (ons) huis?
- zomers tuinrestaurant?
- ander werk?
- welke spannende vakantieavonturen?
- eindelijk een kortere to-do lijst?
- ...........?????

Volgend jaar om deze tijd een terugblik op deze vooruitblik!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten