maandag 29 april 2013

De 'W' van wakker, stamppot eten.......

De avond voor de 'Kroningsdag', morgen wordt Willem-Alexander 'Koning der Nederlanden'!
Bovenstaande zin komt uit het verguisde Koningslied.
Vreemde combo, net alsof iedereen in NL stamppot als ontbijt eet!
Ik wel natuurlijk, stamppot, bami, chili, bonensoep, maak allemaal niet uit!
Op en top Nederlands dus!
Het lied van Brigitte Kaandorp is trouwens wel geweldig, op de wijs van 'Ne quitte pas' (sowieso al favoriet) met een geweldige tekst, heel ontroerend.
De 2 studenten uit Utrecht deden het ook goed!

Zelf heb ik ook mijn best gedaan voor Koninginnedag.
Al 2 dagen ben ik aan het bakken (rustig aan!), black bean brownie, carrot cake en een frangipane-jam cake.
Vanavond heb ik alvast de auto in een zijstraatje vd hoofdstraat geparkeerd zodat ik morgen alles bij de hand heb.
Ik schrok wel, alle stoepen waren al beschreven met 'BEZET'.
Nooit zo ernstig gezien, toch heb ik principieel geen plekje geblokkeerd.
Zo'n Duitse gewoonte, handdoekje leggen bij het zwembad.
Morgen heb ik misschien spijt, in het ergste geval eten wij nog maanden taart!
Veel plezier!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten