dinsdag 8 januari 2013

Lekker, lekker.......


Door de feestdagen is het er even op de achtergrond geraakt, maar ik had nog een klein nieuwtje: ik heb een klein prijsje gewonnen via Jamie Magazine!

laatste happen
Hoewel ik zelf een tijdelijk abonnement op de Jamie heb was mij de prijsvraag niet echt opgevallen. Net voor het sluitingstermijn zat ik op de site naar recepten te neuzen.

Het thema was Italië. Er waren ongv. 10 Jamie-toppers uitgeselecteerd, varierend van voorgerecht tot toetje. De uitdaging was om 1 vd gerechten te koken en zo mooi/appetijtelijk mogelijk op de foto te zetten.
Dit las ik dus ongv. de dag voor sluitingstijd, geen gelegenheid meer om te koken en te fotograferen. Ik besloot een beetje vals te spelen.

mijn inzending
Toevallig (nou ja, niet helemaal, de echte klassiekers hebben we natuurlijk allemaal al wel eens gemaakt) had ik voor dit blog al wel eens eerder een tiramisu of vijgentaart gemaakt. Niet volgens Jamie's recept, maar what the heck, insturen die hap!

Jamie magazine
Jamie's local heroesEn wat denk je: win ik nog een prijsje ook!
Nu moet ik zeggen dat dat waarschijnlijk zeer te danken is aan de magere kwaliteit van de overige inzendingen. Allemaal aardige huis-tuin-keukeninzendingen, vaak te donker en chaotisch.
Ik ging natuurlijk voor de hoofdprijs (reis naar Sicilië), wat had ik die graag gewonnen. Ik ben stikjaloers op mijn collega-blogster die deze wel gewonnen heeft (Pauline van 'Uit Pauline's keuken').
Ook de andere prijzen waren erg interessant, varierend van Jamie kookboeken en abonnementen tot dinercheque's. De 2e prijs had ik zeker niet gewild (ballonvaarttocht! Brrr.), maar mijn (poedel)prijsje maakte vooral mijn kids erg blij.
Het waren namelijk 4 dikke repen Tony Chocoloney chocolade.

PRIJS
10 chocoladepakket van
Tony's Chocolonely

Dominique van Dijk, Jorien van Heek,
Roy van Etten, Gerry Deurloo,
Monique Rijsdijk,
Gerjan Ligtenberg,
Anna Visser, Claudia Cornelissen,
Els Popeye& Linda van de Ven


Puur, melk met caramel, melk met hazelnoot en gewoon melk.
Vooral Ilja was erg blij en ze was dan ook erg verontwaardigd toen het grootste deel vd pure reep in de muffins van Antal verdwenen. Hoe hadden we daar zulke lekkere chocolade voor kunnen gebruiken?

Ondertussen zijn alle repen natuurlijk allang op, het smaakt naar meer (wel erg romig) dus ga ik de Jamie maar wat beter in de gaten houden ivm toekomstige wedstrijden!

Volledige uitslag met fotogalerij: HIER
Mijn blog met eigen tiramisu-recept: HIER


PS (30/10/2013) Deze bladzijde is door Boekhandel Laan gelinked aan mijn kookboekenpraatje van 03 nov. 2013.
Neem ook even een kijkje bij mijn nieuwste blogposts via mijn homepage:

http://gewoonlekkergewoon.blogspot.nl/

1 opmerking:

  1. Nog de beste wensen voor jou en je familie en gefeliciteerd met je prijs! Vooral de chocolade met karamel en zout vond ik erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen