donderdag 16 mei 2013

Koninklijke maaltijd.


Omdat ik vorige week jarig was geef ik morgen een etentje voor 10 dames, oftewel prinsessen.
Bij het zoeken naar een leuk uitnodigingskaartje kwam ik bij de HEMA deze toverstafjes tegen en ik wist gelijk dat die voor mij waren.
Lekker kitsch afgemaakt met rose lintje en paars kaartje.
Het is een girls-only etentje, maar vanwege dit stafje heb ik het een prinsessen-only genoemd!
Je wordt wel een beetje melig van zo'n thema: ik heb om dukaten gevraagd (voor fotoworkshop van Junglefrog) en ondertekend met 'De keukenprinses'.
We blijven eeuwig kinds (of worden weer kinds, oei)

Om een beetje in de 1001 nachten-sfeer te blijven ga ik Indiaas koken, ook wel gemakkelijk met 2 stoofpotjes en lekker veel groentebijgerechtjes.
Het wordt in ieder geval een lamskorma, iets kippigs, een rode kool/kokos/mango salade, aloo gobi (aardappel-bloemkoolcurry), iets met pompoen/spinazie, koriander dip en gepimpte rijst.
Als toetje een kokos/mangotaart die ik nog moet verzinnen, òf met kokosyoghurt òf met kokosbanketbakkersroom. Nog even denken.
Gezellig!

4 opmerkingen:

  1. Kun je niet weer in Gouda komen wonen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij kunt ook altijd hier komen wonen hoor, lekker dicht bij je schoonmoeder!!!!!!

      Verwijderen
    2. Dat eerste zou goed kunnen, dat laatste al een tijdje niet meer, maar gezien onze verbouwingsplannen van vloer en keuken blijven we nog maar even in Gouda wachten tot de huizenprijzen weer wat stijgen :-)
      fijn weekend, groetjes Stef

      Verwijderen
    3. Begrijp ik nu dat je schoonmoeder passé is? Excusé!
      Ook een goed weekend, gr, Gerry

      Verwijderen