maandag 17 december 2012

Christmas is coming........!


Ik gun mij helemaal geen tijd voor een echte Kerst-blog. Ik ben eigenlijk ook nog helemaal niet met Kerst bezig. De kerstboom staat al wel, mooi versierd door de kids en man.
A.s. zondag geven we onze traditionele (8e ?) Kerstborrel voor vrienden en buren.
Dit jaar waarschijnlijk zo'n 20 man. Ik probeer nog even niet teveel aan mogelijke hapjes te denken.
Deze week eerst nog een paar misschien drukke dagen op het werk en dan va donderdag kom ik in de mood. Lekker een paar dagen verzinnen en koken (en huis opruimen natuurlijk).
Ik had zo'n leuke uitnodiging-idee op Pinterest gezien, maar strand tot nu toe bij gebrek aan benodigde kitsche kralen. Alvast maar eerst iedereen een mailtje gestuurd.
Wel kon ik mijn creatieve gevoelens kwijt in een kerstkrans.
Toen ik voor Antal's Sint-surprise op zoek was naar een oud fietswiel kreeg ik ook ergens een losse velg. (dus zonder spaken, maar daardoor al wel met gaatjes!)
Een potentiële kerstkrans! Met over-the-top kitsche versieringen.
Zo gezegd, zo gedaan. Bij Zeeman en Kruidvat lekker foute spullen gekocht en ik ben heel happy met het resultaat.
Het vloekt alleen wel een beetje bij onze smaakvol gedecoreerde boom (rood/goud). Mijn man had er moskee-associaties bij, nou ja, past ook wel bij de Kerstgedachte. Samen 1 Kerst.

2 opmerkingen:

  1. Foute boel kan o zo leuk zijn. Ik vind je krans echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen